Nattinatti darlings

Whoop vad kvällen gick fort. Blir så när man sitter och porrsurfar på Nelly, H&M, Asos och allt sånt!
Känner mig som världens tjockis, suttit o mumsat päronsplit framför datorn i flera timmar, magen bara jäser! Usch, jag vill vara fräsch o trimmad till min födelsedag! Sa till Gustav när vi stod i duschen förut: Fan om jag skulle köra varannan-dag igen tills jag fyller och bli av med lite pluffs...

NEEEJ! Du får inte! Jag orkar inte!

Seriöst. Way to overreact hallå.

Jaja, jag får väl köra stenhård Gi och börja röra lite på mig. Jo det låter som en bättre plan, blir inte lika tjurig då! Behöver träna lite magmuskler o sådär faktiskt! Känns som jag inte rört på mig på flera månader även om det bara är kanske nån vecka sen jag körde nåt rejält. Fan vad jag måste skärpa mig! Okej, sätta klockan på tidig ringning och träna lite imorn bitti kanske? Sen kan jag ju fira att jag varit duktig med att dricka lite Diablo CS till True Blood! YES! Vilken bra plan!

Baah, ska gå o lägga mig hos min lilla man nu! See you tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback