Måndag eller?

Känns jättemysko när man varit ledig i början av veckan, precis som att det var söndag igår och nu börjar arbetsveckan, även om jag jobbade i måndags. Men nu blir det 3½ dagar arbete igen, full rulle kan jag lova, lite lugnare nu innan skolorna slutar iaf, sen blir man dum i huvudet!:D

Lekte med Maria en sväng på eftermiddagen igår, hon lekte köpa mascara och jag lekte köpa massa annat! Inhandlade lite nya puder och rougeborstar, fanns med rosa borst på Lindex för 59 resp. 49kr. Skitbra, måste ju se fint ut! Sen inhandlade jag även en ny duschmössa som jag verkligen kan rekomendera andra! Jag sover ju med inpackning och då är det lättast att ha håret i en duschmössa, den här kom från Kicks och var i mjuk plats med en tunn resår som inte satt allt för hårt, 30kr - som hittat! Vidare köpte jag lite hårklämmor att ha när man färgar håret, lite bodylotion från H&M för att det var en fin förpackning haha, sen en rund fönborste i svinborst! Så idag med mitt nyfärgade hår som jag inte sett resultatet på än eftersom jag la en inpackning ocg gick o la mig direkt, ska jag försöka mig på att föna upp lite volym - wish me luck för fan!

Senare på kvällen blev det en tripp först via Halvars Glass, sen vidare runt åbackarna med Maria och Vickan, skönt att röra lite på sig även om det är massa knott som bits! Ska gå till jobbet om en timme så hinner jag ska jag nog ta en liten promenad med Zion, solen skiner ju för fulla muggar! Till skillnad från igår när jag var ledig.... GAAH! Jaja, vi får väl se vad som händer till helgen, jag ska ju till Karin iaf, Gustav vill ut i naturen så vi får se vad vi styr upp. Dumma Karin som bor hela vägen borta i Linköping, får ju passa tåg o grejjer så jag kan ta mig hem!


Nej nu ska jag inspektera håret... är liite nervös att det ska vara knallgult. Inpackningen kan ju ha gulat upp det lite... ser ju alltid supergult ut när man blöter det också, och jag har ju bara sett det blött. Hade blekningen i superlänge igår för jag tyckte att det tog så dåligt, men sen var jag nervös att håret skulle frätas av så jag sköljde ur det, kanske lite för tidigt ändå... ååh alltid denna ångest! Jaja, Gustav får lägga några nya slingor ikväll om inte annat! 

Zions födelsedagskalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback