I'm in a black hole

And I ain't never coming back!

Haha, närå, men jag har suttit och pillat massor på min iFån så jag börjar fatta, har ju nytt nummer men ska kolla med 3 om jag kan byta plats på numren så jag slipper uppdatera alla om mitt nya nummer. Fan jobbigt att lära sig ett nytt också! Så än så länge springer jag runt med två telefoner! Menmen!

Har suttit på tradera och kollat på skal till den också, hittat några jag gillar så får se vad jag klickar hem, ska sätta mig med det efetr jobbet, bra att ha nåt som skyddar, funderar på om jag ska köpa en väska till den också. Kan ju sätta en femma på att jag lär paja den snarast annars haha!

Lite trixigt det där med touchscreen, jag har feta fingrar! Men Gustav som har gått iFån utbildning på sitt jobb berättade för mig att den lär sig vartefter man använder den så att den blir anpassad efter hur jag skriver! Så jävla smart!

Men det bästa av allt! Fatta smidigt jag kan blogga från den! Sen om jag skaffar en netbook så kan jag ha den som modem istället för att skaffa ett nytt!:D

Ja nu har jag slöat här tillräckligt, nu blir det lite vitaminer, allergimedicin, kaffe och så lite smink på det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback