Hemlis no more!

Nu kan jag berätta!

Okej det kanske inte är så spännande för alla andra, men för mig känns det jättebra! Det är ju så att vår nuvarande vice Affärschef går på mammaledighet nu vid midsommar och jag har fått hennes tjänst! Och det betyder att när min chef är på semester i sommar har jag ansvar för butiken, dvs. vid nyligen fyllda 24 år kommer jag att agera bankchef!

Det är så otroligt skrämmande men samtidigt kittlande och jättekul! Hoppas att det går bra bara haha, man är ju ytterst ansvarig så om nåns huvud ska rulla...

Har bakat en äpplekaka nu som jag ska ta med till jobbet och blidka mina kollegor med... man vet ju hur vissa kommer att reagera och vilka som kommer bli jobbiga. Men förhoppningsvis får jag stöd av de flesta, vill ju inte gärna behöva ångra beslutet att jag tackade ja. Haha:P

Iih, nu känns det på riktigt, även om jag vetat om det jättelänge. Men nu när resten av butiken vet det så är det ju faktiskt på riktigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback