Happy Birthday to me!

Idag är det min födelsedag! Jaha.

Inget spännande än så länge... ska ta och duscha strax, ska vara på körskolan vid 13 för en lektion, sen ska jag nog unna mig en liten sväng på stan! Måste ha ögonbrynsfärg iaf:P

Har ätit lite jordgubar med mjölk till frukost, myst med djuren och lagt upp lite bilder på fejjan. Ska ta och hitta på något roligt till vår fest den 10'e sen, Gustav slutar väl rätt skapligt så då ska vi fira mig lite med att gå ut och käka ikväll... kan bli Manésa eller typ Pappa Grappa, vi får se vad vi hittar på! Lite qualitytime blir det iaf!

Jani, ska nog ta den där duschen nu så jag hinner, har en känsla av att jag kommer slöa fram till sista minuten inna jag måste dra till körskolan ändå:P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback