Handikappad, dag 2

Piiuuh. Trött som ett as. Inte kunnat sova inatt. Kändes som jag solat och bränt mig för det typ hettade och kröp i huden på mig, allt snurra och jag mådde illa. Höll Gustav vaken med att liga och vända och vrida på mig hur som helst också. Han försov sig för han glömde att han skulle till apoteket och hämta Zions medicin så jag sprang upp och fixade mackor och kokade lite snabbmakaroner till honom medan han cyklade till apoteket. Hade lite bättre snits på osthyveln idag men det var lite kämpigt med smöret. Ska nog ställa fram det så det är lite rumstempererat och lättbrett tills jag ska käka frukost!

Igår var jag ju iväg på jobbet i typ en timme, kunde ju inte göra nåt så det var bara att gå hem, känns så värdelöst när vi har mycket att göra och redan är kort om folk. Men Teresa och Camilla skällde på mig att jag inte kan jobba jämt utan måste ta det lugnt! Så jag knatade upp till apoteket och storhandlade, sen en liten sväng via Ica så jag fick mig lite jordgubar! Väl hemma försökte jag förmå Gustav till att gå ut i solen och käka frukost, men han ville bara ta det lugnt på soffan så jag la mig hos honom och båda slockna som stockar! Tur att brorsan ringde o väckte oss, annars hade vi sovit bra länge till!

Gustav fixade frukost, hha om man kan kalla det för frukost när man äter kl 13:D Jag satte mig som en treåring och började måla om vår nya byrå, helstört att pensla med vänsterhanden, kände mig som värsta Picasso! Tog jävla lång tid men blev rätt ok! Sen kom broder Fredrik och hämtade upp oss, så  i åkte en sväng till Jysk som hade lagerrensning och köpte en ny spegel till badrummet innan vi åkte och hämtade lilla Zion hos vetrinären!


Stackarn var helt groggy så väl hemma fick han lägga sig på mattan i vardagsrummet och sussa, mamma var över en sväng så vi satt o pratade lite, gick och hämtade lite give-aways på jobbet som hon o hennes kompisar skulle få när de körde vårruset. Sen hem igen, mamma gick, jag slockna på soffan, sov nån timme. Helt groggy jag med!

Fan jag måste nog sova en stund till, huvet snurrar som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback