Glad midsommar!

Passar väl på att säga det nu medan jag har tid att ha kontakt med omvärlden, ska gå till jobbet vid kvart i tio, sen jobbar jag till stängning, sen ska det handlas lite till inför morgondagen, marineras, bakas och förberedas! Har tänkt mig att göra en cheesecake med Jordgubbar och smält hallonchoklad som dessert så den måste förberedas, sen ska vi grilla massa grönsaker så de ska få lite olika kryddning, sen så ska vi ha massa olika såser och röror som ska blandas så de får dra sig och bli riktigt goda!

Får se vad det blir för spännande kläder, tror på min nya gräddbakelseklänning från BikBok, den är puderrosa i mesh med massa vidd, jättehärlig! Ska ta massa foton kan jag lova! Gustav ska få träna sina fotografskills, det är ju jättehärligt att ta massa bilder ute i naturen, det är så fina omgivningar hos hans mamma! Och i solljuset kommer det bli såå fiiint!

Ska inviga min nya bikini från Åhlens, hoppas det inte ser för mobbat ut med topen, kanske skulle gå o köpa en mindre storlek? Om den finns kvar... ååh jag är så trög! Varför i helvete köpte jag en så stor? Okej jag har d-kupa men bikinis är ju bra om de är lite små så de håller allt på plats när man hoppar o skuttar! Jaja whatevah!

Ååh ska bli så mysigt! Gå skogspromenad, bada, grilla, spela spel och bara ha det bra! Solen ska ju vara med oss också och det känns ju inte för tungt! Förra året åkte jag och Gustav på cykelutflykt till hans mamma, nästan framme började det regna så vi hade tur då men när vi skulle hem börja det vräka ner när vi hade typ 4 mil kvar haha, men det är härligt på nåt sätt, om det inte spelar nån roll om man blir blöt, det är en sån härlig känsla då!






Förra midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback