Getting my drive on

Sådärja, nu har jag kämpat mig ur sängen kl 7 på min lediga dag! Varför kan man undra, jo för att jag ska till körskolan och punga ut 900 jävla spänn för att nån mupp har kommit på att man måste gå en kurs i att inte supa/droga + köra bil. Okej det är säkert skitbra, men jag fattar det själv. Jag kunde ju köpt skor för de pengarna...

Baah.

Fan vad trött jag är. Hoppas Gittan fixar kaffe! SKa nog slänga i mig en kopp till innan jag går, finns viss risk att jag somnar om under föreläsningen annars.

Åååh jag vill ha mitt körkort nu. Nunununu, nuuu. Men måste ju tydligen klara nåt som kallas uppkörning också, jävla fjanterier det där. Kan de inte bara ge mig ett kort, skulle vara mycket bättre! Sen får jag väl lära mig vartefter, men då slipper jag iaf gå runt med passet som legitimation!

Måste sminka mig nu, kan ju vara några söta 16-åringar där som jag kan flörta med!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback