Fun in the sun

Såhär mysigt hade jag och Zion det i helgen när vi var på picnic nere vid strömmen! Packade väskan full av godsaker såsom jordgubbar, grädde, baguette, mango, ostar, kaffe...blablabla!

Zion var otroligt intresserad av gräddjordgubbarna! Undra på det, det smakar sommar!

 

 

Jag och Gustav pratade lite om livskvalité, nu i sommar är det bara jobbjobbjobb fram tills mitten av Augusti. Vi går om varandra med våra scheman och är lediga olika helger, är trötta och griniga om varannat. Så nu har vi gjort en lista över saker vi ska göra för att få ut det mesta av sommaren:

1. Gå ut och äta ihop minst varannan vecka
2. Om båda slutar tidigt och solen skiner så ska vi inte sitta inne, vi går till parken eller hittar på något aktivt
3. Planera helgerna så vi inte sitter där och inte har något att göra och bränner den på att rulla tummarna
4. Åka iväg till t.ex. Stockholm över en dag och få lite ny energi
5. Unna oss!

 

Har en idé till Gustavs födelsedagspresent som jag måste snacka ihop mig med några om, kommer bli hur kul som helst om det går! Iih! Men jag kan ju inte skriva något här för det kan ju hända att Gustav råkar läsa!


Kommentarer
Postat av: Jensjessica

Great web site! I love the content, pics and hard work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback