Fredag: duktig Evelina!

FÄRDIG! Nu har jag gått Riskettan! Nu kommer jag aldrig köra rattfull!

Skönt att komma igång tidigt, har mumsat kaffe, macka, bulle, saft, havrekaka så jag har värsta sockerkicken nu. I feel invicible! Stavas det så?

Pungade in 3000 till körskolan, så nu känner jag mig för fattig för en sväng på stan som jag först tänkt mig haha, tänkte faktiskt att om jag betalar så mycket nu så kommer shoppingsuget att släppa, och det gjorde det onekligen! Jag är ju superfattig nu! Tur att jag hann handla så mycket igår! Gjorde världens fynd! En klänning och en paljettkavaj jag tittat på tidigare fanns på rean, sen blev det en tunika från Stockh lm och en skjorta till Gustav.

Tror jag ska sätta mig med lite teoriplugg nu! I do need it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback