Fan

Usch, jag började få ont i halsen igår, men man är ju dum o skiter i det. Hade jättetrevligt med Carro, blev några goda drinkar och lite vin, sen en kall nattpromenad.

Nu är jag dyngsjuk, känns som huvet ska sprängas av snor snart, är dyngyr och halsen tjock som en amerikan. Fan, jag orkar inte! Hade tvättid som börja kl 7 imorse och eftersom vi knappt hade några rena kläder kvar blev det till att släpa sig ur sängen och jobba. Huvet dunka så jävla illa att jag tjöt då, kunde knappt stå på benen. Blir nog sängläge hela dagen, kanske pallrar mig till kosum och inhandlar lite juice och o'boy. Kanske lite frukt, det behövs kan jag lova! Fan vad tung jag känner mig.

Usch måste lägga mig ner en stund nu, allt snurrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback