Evelina hjärtar myrorna!

Tänkte att jag skulle ta en fyndrunda ner på myrorna idag, var länge sen jag var där fan! Sagt och gjort, satte rumpan på cykeln och trampade ner!

Och snacka om tur man kan ha, de hade en byrå med korgar som jag har velat ha i hallen hur länge som helst! Alla jag kollat på har legat runt 1000-lappen och Gustav snåljåp har förbjudit mig att köpa nån sån... Han fattar inte att man får lägga massa pengar på inredning! Gaah! IJALLAFAAALL... Den var ju inte supersnygg, men med lite vit färg så kommer den bli helt acceptabel och skiten kosta bara 275 så då får jag ju köpa nån fin prydnadssak att ställa på den för alla pengar jag sparat!

Så nu har jag tingat den för jag kunde inte få hem den själv, så ska jag göra lite tacos och smöra upp Gustav lite så att han åker och hämtar den på cykelvagnen imorn:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback