End of the week

Uschusch, huvet är fortfarande tungt och snoret rinner, halsen ör lite bättre tack vare Strepsils, fan bästa som finns!
Har varit duktig och pluggat massa till körkortet idag. Känner mig riktigt peppad faktiskt, känns som jag har koll på läget faktiskt! Faktiskt! Nu ska jag bara nötanöta och göra så många test jag kan hitta på internet som möjligt sen ska jag försöka boka in teoriprovet inom nån vecka! Har halka v.28, hinner köra typ 5 lektioner innan dess, har ju kört bil förut o sådär så förhoppningsvis är jag redo då! Annars får jag skjuta på det men fan jag ska vara redo! Jag är så pepp nu att jag bara har fokus på hur bra det kommer gå första lektionen, bara positiva tankar! På torsdag morgon smäller det! Första lektionen, kommer inte kunna sova den natten så jag kommer vara helt förstörd när jag kommer till körskolan! Haha, bra det när jag precis varit på lektion i hur farligt det är att köra bil trött!

Nu ska jag ta och borsta tänderna och smörja in ansiktet, upp tidigt imorn, ska nog pumpa några panodil innan jag lägger mig så att jag klarar att jobba.

Det kommer bli en spännande vecka. På tisdag blir det officiellt. Until then, I know nööthing.


Haha best picture Ever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback