E&M - vilket dreamteam

Jag och Maria var ju och handlade till midsommar häromdagen... men vi glömde ju att vi skulle äta lunch när vi kom ut, och att vi kanske vill ha frukost dagen efter... och lunch... och middag... haha värdelösa! Dessutom försvann en flaska pepsi max och 2 paket bake-up bröd! Vafan!

Får kolla med Gustavs mamma om Ica i Rimmforsa har öppet på lördagen så vi kan handla där, jobbigt att släpa med oss massa skit!

Hur som helst har jag laddat upp med en box vitt, en flaska rosébubbel, en flaska Zinfandel, några tuborg till Gustav och en varsinn Corona, jag ska lära mig dricka öl tänkte jag! Maria har laddat med alkoholfritt!

Vid drinkmixarna på CityGross: Du, tror du man kan blanda med vatten? Jag vill ju också kunna shota!
Stackars Maria, hon har det hårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback