BUS-testing, första lagret

Har fått en rätt bra färg faktiskt, inte superbrun men betydligt brunare än igår, några skavanker som jag försökt gnugga bort med lite nagellacksremover, sen hade jag missat en hel rand på udnersidan av armen haha, och ena benet har några konstiga ränder mitt uppepå! Ska ta och skrubba lite på skavankerna ikväll och sen lägga ett lager till... måste nog försöka lura på Gustav ett lager också, vi kommer se jättemuppiga ut annars, jag knölbrun och han spökvit!

Men det är bra nyans och luktar inte ofräscht som det kan göra, det är ju ämnet i som gör att man blir brun som har den där speciella lukten, men sen reagerar den olika med olika personers naturliga doft, så en del får jätteäcklig bus-doft medans andra inte luktar så mycket. Verkar som jag hör till den lite lyckligare skalan!

Fan jag skulle ju tagit för och efter! Jaja, jag har nog nån blek bild jag kan lägga upp!

Kommentarer
Postat av: Den som hjälpte till med ryggen

Jag har av någon anledning blivit (brun utan) solbränd på tumloven och handleden. Mysko det där hur solen tar.



2010-06-24 @ 15:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback