Brun-Utan-Solning

Kollade lite på ett BUS-test på Aftonbladet igår där det stod att Åhlens egna BUS skulle vara jättebra, sen att priset var väldigt mycket lägre än de flesta andra gjorde ju inte saken sämre så jag tänkte att jag skulle prova den! Sagt och gjort, efter jobbet struttade jag iväg till Å, där jag till min stora glädje upptäckte att de var på kampanj för bara 64kr! Köpte 2 på en gång!
Så nu har jag skrubbat mig, rakat benen och ansat diverse privata delar, Maria hjälpte mig smörja ryggen och så smeta jag in resten. Nu ska det ta typ 2-3 timmar innan man ser resultat. Spännande!

Kanske skulle dra ett lager innan jag går till jobbet imorn också, men jag vet inte hur det blir om jag sminkar mig över?

Har körlektion 7.30 imorn också så vi får väl se hur pigg jag är... tänkte faktiskt lägga mig strax, inte allls trött men jag får väl dra lite ljudbok eller plugga teori... då brukar ögonlocken falla ihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback