Broken

Blir lite bloggtorka nu för jag kan knappt använda högerhanden, en liten hund försökte äta upp tummen på mig!

Var i parken med Maria och Martin, på väg hem fick Zion tag i ett grillat ben som är jättefarligt för honom att äta så jag fick panik och skulle bara få ut det, har gjort det massa gånger innan när han tagit saker han inte får äta. Men nu var han skitförbannad och högg mig flera gången i tummen innan jag lyckades få bort den.

SPruta jävla massa blod så Maria körde upp mig till akuten så jag fick stelkrampsspruta i skinkan, penicilin, röntgen och bandage. Nu kan jag inte sova för det gör så jävla ont. Skippar nog att tvätta håret idag, men det ska bli itressan o se hur det går att sminka sig med vänsterhanden!

Ska ta o göra lite frukost o se på tv, måste till jobbet sen o fixa lite även om jag inte kan jobba...kul!:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback