Back to buissness!

Ska prova att jobba lite idag, får väl se hur det går, vad är det värsta som kan hända typ?

Har varit rätt skönt att få några extra dagar sommar nu faktiskt, speciellt eftersom jag blivit ompysslad och bortskämd! Idag fick jag göra mina egna ägg och tvätta mitt eget hår... lite trixigt men det gick. Värre var det när jag skulle ge Zion sin medicin. Första gången lurade jag honom med att ge honom sitt ben så han satt med det i munnen så jag kunde spruta in lösningen i glipan, den gick han inte på dagen efter, då tog jag lite turkisk yoghurt som han älsar och blandade ut med medicinen och sträkte fram skeden som han glatt slickade i sig. Gjorde samma sak idag, han satt som en jävla treåring med sammanbiten mun och vred bort huvudet när jag kom med skeden, försökte tillomed med att köra: ååh här kommer bilen! Nu måste du öppna garaget så bilen kan komma in! Vaaaar är garaget Zion?!
Nej han bara vände o vred på skallen. Smetade ut skiten lite över hans mat och vände mig om för att ta av honom tratten, då är ju inte Lupin dummare än att han tänker: Shit! Det finns oövervakad yoghurt på hundens mat! *skyndaskynda*
Baah, så jag fick jaga bort honom, forsätta trixa med tratten, vilket är lite knepigt med tummen, under tiden smyger ju kattskrället tillbaka och försöker mumsa i sig mera... Fan heltidsjobb det här!

Imorn kommer mamma och är barnvakt iaf, skönt det! Ska försöka sminka mig nu, värsta picasso jag svär! Sen blir det en promenad med hunden innan jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback