Wiie

Yes! Nu är det snart helg!

Längtar som bara den till lördag morgon, ska sova som en gris, sen laga världens duderfrukost och bara pussa på hjärtat tills läpparna domnar! Har varit helt hemskt att vara själv varje kväll och behöva gå o lägga sig ensam i en stor kall säng, men han jobbar bara nattpass 2 dagar till, sen är han min!

Men jag har ju iaf options om han skulle bli uppslukad av nattpassen för alltid haha, hade två britter inne igår, inte helt fula om man säger så, så fråga dom vart man skulle gå om man ville ta sig ett glas:
Evelina: What do you have in mind, upscale drinks or just some cold beer?
Ena britten: Well, it has to have beautiful blond girls... *smäller på världens leende och ger mig en ögonblink*
Iiiihihi vad jag blev rosig om kinderna där!

Man blir ju glad av lite bekräftelse ibland!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback