Uppe med tuppen: inte min grej

Shit vad tidigt det är! Känns nästan som man ska åka på semester, då går man ju alltid upp supertidigt för att ta sig till flygplatsen! Flög ur sängen när klockan ringde vid 6, ville fan inte riskera att somna om och missa halkan... kan vara så att jag gjorde det för 5 år sen när jag skulle kört halkan första gången....

Alla säger ju att det är så förbannat kul så ska bli spännande att komma iväg! Mindre roligt är ju att jag ska jobba direkt efteråt... shit jag kommer ju vara död innan jag får min lunchrast, äter nu sen först vid 14-15snåret igen... kul! Man kanske skulle göra en liten matsäck? FAN! Nu tappa jag ost i knät på min ljusa chinos, blev värsta fläcken! AAH!
Jaja jag får väl ta klänning på mig, köpte en mammaklänning på H&M igår, den var skitsnygg och på rean för 75 kr. Seriöst. Skitbra! Lite extra vidd i den bara men det är ju bra nu när jag har mens och är lite svullen haha, plus att om jag skulle bli på tjocken så har jag ju den då!

Nej usch vad trött jag är, huvet känns som bly... tog det rätt lungt igår, blev en mikroshoppingrunda efter jobbet, blev 2 klänningar och en top, Gustav köpte en gasolbrännare till trangiaköket. Sen laga jag lite mat, ställde fram lite ostbricka och så mös vi i soffan till True Blood och Boogie Nights, bra skit!

Ska ta o pumpa lite kaffe och sminka mig nu, dags o dra om typ 20 minuter! Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Tomaskatarina

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback