Tomt

Nu har vår lille hund åkt hem till sin andra mamma i malmö, det kommer bli tyst utan honom! Tur att Lupin väsnas så mycket så ljudnivån hålls uppe!

Hade fullt pådrag härhemma igår med Mathilda och hennes syster Alice, mamma, Anton, vi och alla djur. Lagade laxburgare med massa sallad, västerbottenost och massa goda kalla såser, sen blev det kvällspromenad ner till strömmen och mycket nosandes.

Jävla allergi bara, shit trodde mitt öga skulle explodera, eller att jag skulle klösa det ur skallen! Skulle plugga lite teori innan jag somna men jag såg knappt skärmen för det klia så förbannat! Usch!

Nu måste jag sätta fart och ta en dusch, snart ska jag iväg till körskolan och köra lite innan jobbet. Har dubbellektion sen på torsdag och på tisdag är det halka! Woho! Måste plugga teori varje vaken minut nu, har laddat ner en jättebra app i iphonen med teoriprov baserat på massa samlade teoriböcker, tror det finns 1300 olika frågor, så lär jag mig bara alla dem så borde jag ju sitta rätt safe! Skönt att kunna sitta med telefonen och plugga lite när man inte orkar sitta framför datorn. Men måste sitta framför datorn också, trots att det är sommar! Vill kunna boka in teoriprovet innan vi sticker på semester, men nu känns det rätt avlägset, kommer ständigt nya frågor jag inte har en aning om. Sen alla jävla "du färdas i blablabl och ökar farten till blabla bla, hur mycket längre blir din bromssträcka?". Jag orkar inte lära mig de formlerna men det är väl bara att nöta in!

Usch nu fick jag brottom igen! Iih!




Lupin och nya kompisen Vilse!
Jag vill också ha en sån liten rackare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback