Time to get fit!

Seriöst vi sticker om 4 veckor! Iiih!

Nu blir det att pumpa kroppen så det ryker om det! Började lite försiktigt igår med ett varv på motioncykeln, lite mini aerobic för att få upp pulsen, sen körde jag helt sinnesjukt mycket magövningar, när jag gjorde mina sista crunshes trodde jag verkligen att jag skulle spy! Resultatet har inte låtit sig vänta, redan idag känner jag mig mycket fräschare och svullnaden jag haft över magen typ aslänge har gått ner! Nu sitter jag och avnjuter en riktig Gi-frukost med stekta ägg, grön paprika, lite tomat, en bit brieost, en klick majonäs, och det sköjer jag ju självklart ner med en kall latte gjord på Gevalias ekologiska pulverkaffe! Mums! SKulle väntat till efter morgonens träning men gick ju upp för att äta frukost med Gustav, men han syssla med annat så han han inte äta frukost och jag vill ju äta medan äggen är varma! Så nu ska maten få sjunka lite och jag ska passa på att blogga. Sen ska jag köra lite armar med mina tv-shop gummiband, älskart! Sen blir det att massakera magen igen! Tänkte ha mig tighta vita klänning i helgen igen så vill ju gärna inte se ut som en pösmunk! Sist hade jag ju strumpbyxor under som höll in lite men det blir alldeles för varmt nu! Tur att man har brun utan sol iaf! Jag är kär i min från Åhlens, var likblek igår, nu är jag härligt semesterbrun! Hur bra som helst! Gutav var extra noga med att smörja in stjärten och tuttarna på mig, trots att jag redan gjort det själv... han ville väl inte att det skulle bli ojämt...

Fan nu är jag pepp! Har ju full rulle nu i helgen, ikväll ska vi storstäda, förbereda massa mat, imorn måste jag till jobbet på morgonen o fixa lite, sen en snabbis på stan och inhandla nån lite present till Gustav, lite rosébubbel till festen, sen hem o laga mat, göra mig vacker, alltid nåt man måste piffa till hemma, fixa tårta, sen rullar det på med släktfest och på kvällen kalas med vännerna! Kommer bli hur mysigt som helst! Ska köpa hem massa snittblommor och piffa till med! Sen rätt vad det är så är det söndag och vi ska leka med Frida och Peder, är bra sugen på att cykla ut till dem, typ 1½mil, men är man för bakis är det ju ganska jobbigt för kroppen. Vätskebalasen blir ju helsne! om inte annat får Frida hämta oss så tar vi cyklarna på bilen och cyklar hem haha!:D

Ska fundera på vad jag vill ha i present nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback