Sunday morning

Vaknade typ kl 6 när Gustavs klocka ringde, jag ba vafan är du dum på riktigt?! Varför i helvete ställer du klockan kl 6 en söndagsmorgon?! "För att jag ska till jobbet nu" Jaha. Tjapåre.

Somna om men solen lös in i sovrummet så jag vaknade hela tiden, bästa sättet att vakna på tycker jag. Bara ligga i solen och ha det mys! Veta om att man inte behöver gå upp på några timmar men man blir pigg och gör det ändå!

Gick upp och skulle sätta på min nya favoritlåt:
Robyn - Dancing on my own och datorn funkar inte! Katastrof! Inser att det är suspekt tyst i lägenheten, försöker tända lampan och inser att det är fan strömavbrott! Ringer och beklagar mig för Gustav som sitter på jobbet och dör av tristess, han kollar driftinformationen och tydligen ligger större delen av Norrköping i mörker. Kul!

Blev till att gå en sväng i solen med Zion, fan köpte ett par shorts för nån månad sen på JC, jag vet att det är värsta barnkläder men jag tänkte att de var fina, bara det att det är ju fan barnstorlek eller nåt i. Jag har ju absolut inte gått o blivit fetare! Skiten åkte upp i arslet och skavde o hade sig. Gaah. Kände mig lite sådär sexig:/ Fick borsta hundskrället i oxelbergsparken, gick sådär, han var mest intresserad av att busa och döda hårtussarna....

Men nu är elen tillbaka, jag har fått lite mat i mig då börjar bli lite människa igen!

Idag blir det att hjälpa bror Fredrik med att flytta lite, sen ska jag och Frida ut i vildmarken och leta upp någon skogssjö att mysa vid! Jag ska fixa en mumsig sallad med massa godsaker i, FB skvallrade att hon bakat en kladdkaka, och igår köpte jag världens godaste saft som vi ska dricka: Brunnby Blåa Bär. MUMS!

Ikväll ska vi nog gå ut o käka haha, vi skulle gjort det i måndags, sen ba nää vi gör det på lördag, men då var Gustav trött så det blev ostbricka och bubbelvin hemma istället, men ikväll om vi har nån aptit blir det nog ett restaurangbesök! Jag är sjukt sugen på Indra! Älskar indik mat och vi har aldrig varit där så känns som ett måste... Mmmm Palak Paaner! Stavas det så? Haha, sjukt gott iaf!

Måste ju fira våra födelsedagar ju! Iih och nu måste jag gå på toaletten fan!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Indira rekommenderas verkligen!! Supergott!

2010-07-09 @ 17:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback