Summer tightening

Såja! Nu jävlar ska kroppen trimmas!

Har kört massa magövningar, pumpat på som fan på motioncykeln, hängt i dörrtrapetsen, slitit med pushups, ooouh! Fan vad jag känner mig på g nu! Om tre veckor går vi på semester så måste ju verkligen hinna komma upp i fysik, har ätit lite kvällsmat i form av en ljummen pastasallad med quornstrimlor och gorgonzolagräddsås, ska låta det smälta lite sen blir det lite styrkeövningar och strech till.

Har lagt upp lite träningsschema för veckan nu, har massa körtider men tänkte att jag skulle få in nån långpromenad, några omgångar på motionscykeln och ett långpass på vanliga cykeln på tisdag, är ju ledig då så tänkte köra en timme på morgonen innan körskolan sen en sväng på eftermiddagen, så hoppas fan vädret håller i sig!:D Ska pumpa protein och dra ner på kolhydraterna nu i veckan också, rensa kroppen lite. Har en skvätt underbart vin kvar som jag ska avnjuta ikväll som en sista njutning!

Åh vad jag längtar efter att komma hem från cykelsemestern, sist var vi borta i 18 dagar och jag blev riktigt mycket bättre i fysik, gick ner typ 3 kg de första veckorna vi var hemma utan att göra något! Nu ska vi vara borta i typ 30 dagar så hinner ju rippa kroppen ännu mer! Måste ta mig i kragen och börja med spinning när vi kommer tillbaka och konditionen är maxad, nu vågar jag ju inte gå på nån spinclass och skämma ut mig:P

Ska ta och göra en matsedel för veckan nu tror jag... bra att ha så man inte fuskar!

Här är föresten ett youtube-klipp jag kollat idag för att hitta inspiration!


 

Kan verkligen rekomendera hennes sida med träningsvideor, blogg, dieter! Man blir ju pepp!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback