Spring i benen

Eller typ inte, känner mig helt slut i kroppen efter igår! Hade väl 35grader varmt utan vaken AC eller ventilation på jobbet, luften stod helt still och svetten rann längs ryggen. Killarna som kom för att fixa AC'n plockade ner de gamla men hade inte med sig några nya... tumme upp! Men idag ska de vara mitt i installationen när jag kommer till jobbet, annars kan jag lova en som kommer att explodera!:D

Hade varit skönt att få slippa vara på jobet när de håller på med allt sånt här, det är stökigt, bullrigt, varmt och man vet inte vad man heter eller vad kunderna säger för man hör dem inte med allt oväsende.

Till helgen blir det om vädret tillåter en cykeltur till Gustavs mor som utlovat båttur! Fan vad skönt! Måste köpa stänkskärmar innan bara... hoppas jag hinner det! Inge kul o köra utan om det skulle börja regna! Hoppas det regnar nu en dag eller två så att det får ladda ur lite, så kan vi ha strålande sol när vi cyklar!

Dags att sminka sig lite som vanligt, har snöat in mig på massa cykelsidor, så lätt att fastna och få brottom till jobbet haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback