Paaain

Seriöst vilken träningsvärk! It feels good! Det är typ bara magen som inte värker, fan jag har tränat för lite! Gaah! Haha, tänkte ju att jag skulle cykla 2 mil idag, men efter att ha dött i uppförsbacken på St.Persgatan så är jag lite tveksam... musklerna strejkar verkligen! Menmen, ska ta och träffa Meria en stund nu, ska köpa lite proteinpulver och försöka få tag i en bra sporttop, får ta o mjukträna lite innan. Sen får jag väl köra så mycket jag orkar, antingen på motionscykeln eller vanliga, bara jag rör på mig fan! Man måste svettas för att bränna fett vettni!
Måste ju ta vara på den lediga tid man har, dra till åby och tillbaka är ju typ 2 mil så bara man får ändan ur vagnen och kommer upp på sadeln så är det ju bara att pumpa! Dock börjar mina cykelbyxor ge med sig, lyckran slits ju så fort så snart går de väl hål på dem. Måste köpa nya men fan de jag vill ha är omöjliga att få tag i! Baah!

Nej nu ringde Meria så jag får sätta lite fart nu! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback