Önskelista

 

Har ju fått lite förfrågningar om vad jag önskar mig, så jag får väl skriva ner det jag kommer på! Bl.a. vill jag ha det här smyckesträdet från Nordik! Sen vill jag ha fina champagneglas för de vi har är skitfula och pinsamma att ställa fram haha! Cakeliner från MUS, en tiararing från Guldfynds bijoterier/Glitter, silverfärgd i största storleken! Fina ringar är ju alltid bra att ha! Armband som inte är för pråliga eller färgglada, då kan jag inte ha dem på jobbet! Rosa burberrymönstrat hardcase till min Iphone, om det går att uppbringa vill jag ha ett par superkorta cykelbyxor utan silikonlist i benen och med en tunnare dyna, en snygg sporttop med vanliga axelband och inte brottarrygg som man får superful bränna av på semestern haha! AIM svart/rosa cykelväska 19L. Rosa yoga/träningsmatta, träningsgummiband som är som jättestora snoddar. Fria 5kg vikter, en superdyr kaffemaskin för Gustav tycker att det är urdumt haha, nu snackar vi 5000kr-klassen om jag har några så fina vänner eller släktingar... *blinkblink*:P Värmespolar, fönborste(alltså en sån som är en fön som är en borste ööh...), värmeskydd för håret. Fina underkläder:D 75D och 36/38 bara så ni vet, inget rött eller mörkblått! Viktigt det där! Ajuste behöver en rosa vattenflaska från SOC till, jag har en men behöver ha 2 till semestern, kan ju inte ha omatchande till min snygga cykel!:D

Jani jag vet inte riktigt, men rosa brukar ju gå hem, blommor tar jag ju död på hela tiden så det går alltid åt haha! Jag älskar rosa, klännigar, smycken, likörer, träningsgrejjer, skor, väskor (fast det blir gustav tokig på om jag skaffar fler haha)...

Ska se om jag kommer på något mer under dagen!


Kommentarer
Postat av: Knutadele

good job please keep on the good work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback