Nu är slutet nära!

Gick jättebra på körlektionen, körde bara mot gult 2 gånger, men jag kunde faktiskt inte göra en säker inbromsning haha:D Däremot låg jag i 50 på en 50-väg och blev omkörd vid ett övergångställe, två korsningar i rad. Tur för dem att jag inte var civilpolis! Seriöst, bara för att det är en övningskörningsbil måste folk hetsa som as. Gå upp lite tidigare på morgonen då era jävlar så slipper ni hetsa så jävla mycket era misslyckade as. Ha!

Jaja, jag kör laglydigt iaf, för det mesta.

Nu ska jag bara köra lite regeltillämpning på enkelriktade gator och rondeller, rondeller skrämmer skiten ur mig kan jag tillägga, sen är det landsväg och motorväg kvar, men där har jag kört mycket förr så ska nog gå bra. Sen är jag klar! Wiie! Tyvärr har jag inte mer körtid förens i september när vi är hemma från semestern igen, så risken finns ju att jag hinner glömma massa haha:P Fan vad skönt det ska bli att få det där jävla kortet, fast jag känner på mig att ingen kommer våga åka med mig, kanske mamma, och Frida, hon kommer säkert tvinga mig att provköra deras tuffing-merca... det vore ju tråkigt:P Hur som helst ska vi ta en tjejväng till Tyskland när jag fått kortet, köpa sprit och supa som bara fjortisar kan, ska bli skoj!

Happhapp, snart dags att gå till jobbet, betala in kreditkortsräkningen så jag kan använda det haha, har ju handlat flygbiljetter, växlat pengar, betalat Zions vetrinärkostnader på det så vi är snart uppe på inköpsgränsen, men det är ju på två månader så inte så farligt som det ser ut när man kollar aktuell balans, men fan tråkigt att behöva betala för sig! Ska skjuta in 5000 extra också så vi har lite buffert på kortet om det blir strul på semestern, skadar ju aldrig! Men jag gillar inte när mitt saldo på lönekontot sjunker, jag tycker om att se massa siffror där haha:) Nej dags att vara vuxen och dra in lite kulor då, pengarna ska ju rulla!


8 arbetsdagar kvar till semestern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback