Not my cup of tea

Seriöst, hur tänkte jag nu? Fan att man ska vara så jävla duktig! Bokade in mig på en dubbellektion med start 7.30 nu på morgonen innan jobbet, glömde ju bort att jag inte är en morgonmänniska, kommer vara sur o tvär hela dan idag! Även om Karin sa till mig igår att det aldrig märks att jag har en dålig dag haha, ja jag vet jag är ju så jävla käck hela tiden:P

Nej usch vad trött jag är, hoppas jag kan komma igång lite nu med en rejäl kopp kaffe. Hällde ju i mig nästan en hel kanna te igårkväll så jag har varit uppe och kissat typ 3 gånger inatt, inte undra på att man är slut... ikväll blir det nog att gå o lägga sig tidigt! Utan massa te haha:)

Jaja då var de väl bara att dra på sig lite spackel och ge sig av då...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback