How to make me wet

Oouh, är helt dyngblöt!

Härligt! Har tränat i 2 timmar så tar en powerbreak nu, det är jag värd! Har slängt ihop en ny
Spotifylista och kört den på shuffle och låtit slumpen avgöra träningsschemat helt enkelt. Vid tempolåtar har jag kört kondition och öst på som fan, när det spelas lite lugnare låtar har jag kört styrka och och fått lite ny energi till att pumpa järnet till nästa tempolåt. Bra skit! Är som sagt dyngblöt, eftersvettas något enormt! Ska vila en 20-30 min nu, har hällt upp en proteinshake och käkat lite wokade grönsaker. Ska köra minst en timme till sen, tänkte ta vilotiden till att skriva ner min matsedel för veckan och dela med mig av så de som vill kan ta del av den. Har lovat Gosia och Karin på jobbet att hjälpa dem lägga om kosten, och nu är min syster som är världsbäst på att hitta ursäkter inne på att också göra det. Men syrran ville inte ha nån mat med kinderägg.... Kindneybönor menade hon. Fuck it, bara att lära sig äta, bara därför ska jag se till att göra nån maträtt proppad med linser och bönor mohaha!

Åååh jag är helt euforisk från träningen! Det är så kul att bara dra på massa bra låtar och släppa loss som ett as i vardagsrummet! Ingen som behöver se hur man studsar runt och åmar sig haha! Det bästa receptet för att komma i form är ju att ha kul, jag står o dansar som en niggahniggah med världens ass som ur en musikvideo till Jay-Z's 99 Problems! Haha grannarna som ser in i vardagsrummet måste ju tro att jag har nån störning:D

Nej om jag skulle ta o planera veckans mat då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback