Getting ripped

Såja!

Nu har jag inhandlat protein, cyklat en mil och ätit jordgubar med Meria! Man hinner mycket på en ledig dag, blev en frän kavaj i spets från Gina Tricot också, tufft som fan!

Blev ju en sväng på stan och jag glömde kolla Stadium som var typ viktigast... ovanligt. Men som sagt protein fick jag hem! Efter eftermiddagsfikan på balkongen drog Meria ut till landet och jag klädde på mig cykelmundering och drog ut och cyklade, mötte upp Gustav på hans jobb och tog en sväng till citygross. Blev typ 1.15 mil iaf, ska köra lite till på motionscykeln sen, nu är jag helt proppmätt på grekisk sallad och lax så om jag anstränger mig så kräks jag nog haha:D

Men lite armövningar ska jag nog klara av nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback