Fredag: till sist

Åh! Nu så!

Är helt slut, har varit trött o hängig hela veckan, somnade nästan på jobbet igår... tumme upp på den alltså.
Gick sådär på körskolan, jag tänker för mycket och då gör jag fel, baah. Jaja, man kan inte vara på topp jämt, teorin börjar sitta nu iaf, fick hjälpa en kille som satt med tester uppe på skolan, inte ens läraren kunde frågan, men ibland undrar jag om man ska behöva vara mattegeni för att få körkort?

Efteråt mötte jag upp Anton, Gustav och hans kollegor hemma hos Michelle som bor i ett kollektiv, i världens coolaste hyresrätt. Jag blir cp. Så vill jag också bo! Men de har ju ganska många tusenlappar högre hyra än vi... Käka lite lax o mums, drog ner till Världens bar, hann lagom sätta oss innan himlen öppnade sig och regnet vräkte ner! Härligt som fan! Dock skulle vi vidare till någon konsert nere på Knäppingsborg men vi hann bli dyngsura innan vi kom ner, så då kändes konsert under bar himmel lite sådär så vi trampa hem, jag la mig i ett varmt bad och sen blev det vår nya favoritserie White Collar. Gud jag är kär i han killen i den. Åååh!



Jani, ska ta och sminka mig lite, kolla väderprognosen, sen är det off2work igen! Kuul. Kulla Kulla Pulla. HAHA!
Nej jag vet, jag är sinnessjuk! See you later aligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback