Evelina bakar

Har fullt upp med knäckebrödsbak, har gjort en stor sats deg som jag bakar ut till dillsticks och sesamknäcke med pumpakärnor och solrosfrön! Mums! Doften av dill har gjort mig helt fantastiskt sugen på skaldjur och fisk, ska nog laga en riktig lyxig middag imorgon med inspiration av en skaldjursplateau! Mummelimum! En laxsoppa, hjärtmusslor som jag fick dem i Italien med bladpersilja, vitlök, parmesan och vitt vin, sen massa räkor, kräftor, pilgrimsmusslor, aioli, ååh så gott. Blir att dra en sväng till citygross och handla imorn hör jag ju!

Längtar något helt förtvivlat till morgondagen, bara vara med min underbara man och inte behöva bry sig om jobb eller något! Känns som vi inte ens träffats senaste veckan, man känner sig helt övergiven! Men hela helgen är det bara vi! Blir långfrukost i soffan till massa bra tv-program till att börja med kan jag lova:D

Snart är allt färdigbakat, då blir det att gegga i soffan, det får man efter den här arbetsveckan!

Kommentarer
Postat av: Blunde

Hej

Knäcket såg jättegott ut ,skulle vara kul om du skrev in receptet.

2010-08-01 @ 16:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback