En kväll på Trädgårn!

Men varför ser jag ut som en elak häxa?

 

Hade jättemysigt igår på Trädgårn, var mycket kända och okända ansiktet, mycket drickbart och många skratt. Jag och Frida var totalt insnöade på hur låg humor som helst, skönt det ibland haha! Kom på att vi glömt att fira ettårsdag så vi bestämde oss för att göra det på söndag, det var mycket kärlek i luften! Vi träffades 1a Maj förra året och klicka direkt, jobbade ihop hela sommaren, sen har vi knappt haft tid med varandra men ändå så har vi en jättenära relation, det är så skönt när man har människor runt sig som är lika en själv, man behöver inte tänka sig för hur man beter sig eller hur man ska uppfattas! Man kan sitta o dricka vin och se på Ullared utan att säga ett ord till varandra haha!

 

Idag har jag dock lite ont i huvudet, Reza i baren råga glasen rätt bra kan jag säga! Måste nog få i mig lite mer vatten, brukar ju vara det som är boven. Annars mår jag finfint! Ska iväg till körskolan om 45 min, sen till Maria för vi ska åka o handla! Det är det bästa som finns! Och efter det blir det baaadaaa! Wiiie! Solen ser ju ut att dundra fram ute så det kommer bli såå bra!

 

Längtar till helgen, ska bli jättekul! Kommer massa släktingar, iaf från Gustavs håll, på min sida är det bara mamma o broder Fredrik som kunde, men det gör inget för Gustavs släkt är ju typ min släkt nu med. Helt underbara människor! Vi har en doktor i biologi, en prälle, några skåningar, en journalist, en krutmormor, en cykeltok och självklart världens bästa svärmor:D Sen alla kusiner också:P Kul med så stor släkt som umgås så tight, vi har typ ingen kontakt med varandra utanför familjen. Min moster är typ hyperallergisk mot katter så hon kan inte komma hit häller. Likadant mina kusiner. Menmen jag klarar mig med Gustavs!

 

Ska bli skitkul med fest sen på kvällen också, hoppas det blir bra uppslutning och hög stämning, ska köpa några flaskor av min favorit: Törley Charmont (rosébubbel), kan man ju bjuda lite på så folk blir glada! Iih nu måste jag skynda mig!

 

Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback