Egentid

Nu lägger jag mig i badet med en ansiktsmask och drar på lite skön musik, det är jag värd efter den här dagen! Shit, jag har nog aldrig varit med om något liknande! Så otroligt mycket folk, sålde för fantastiska siffror, bra det!

Inatt blir det att sova med hårinpackning, använder som ni vet Absolut Repair från L'Oreal Professional.

Är helt otroligt trött, var jättehungrig efter jobbet men orkade knappt göra mat, men sen såg jag nåt som fick mig tacosugen så blev till att slänga ihop lite sånt, massa grönsaker, lite färs, turkist yoghurt, het salsa, nån skiva ost, serverat på ett sånt litet tortilla-bröd. Wunderbar!

Haha, kollade precis till badvattnet om det var klart, Lupin satt på badkarskanten helt blöt om huvudet... nån som försökt nosa på vattnet kanske?

Nej nu ska jag sjunka ner och sjunga med till Beyoncé och Rihanna! De är bäst för badstunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback