Torsdag: Fucking tomteland

Seriöst, det är typ 1km djup snö ute. Okej om man hade en pulka och en schysst backe att åka i, men en annan ska ju fan jobba - inte åka pulka. Bullshit asså.

Skulle gått ut på promenad igårkväll men Rickard pga citat: Aldrig att jag går ut. Gick till Konsum o ser ut som tomten korsat antarktis.

Jävla kärring alltså, jag fick också g till konsum då så jag fick lite motion. Inhandlade Cola och Lindt Exellence Blåbär, det var fucking to die for! Gjorde lite grönt te med cayennpeppar, ingefära och citron och hällde i mig... typ 2 liter, gissa om man fick springa på toan! Bra skit för ämnesomsättningen det där!

Såg The Boat That Rocked. Underbar! Seymore Hoffman är ju en kvalitétsstämpel, se den för fan! Lite svart humor skadar ju ingen!

Ja då var det väl som vanligt: tillbaka till arbetet!

Kommentarer
Postat av: Patrickhedvig

You will be hearing from me soon. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback