Sunday morning

 

Japp då var man uppe och igång denna underbara söndag! Shit jobbigt alltså. Vaknade typ 7.10, rusade upp och rev ihop massa kläder och sparka ur Gustav ur sängen, tvättstugedags! Strumpor och handdukar är en akut bristvara just nu så en sväng till tvättstugan var absolut oundviklig. Dessutom passade jag på att slänga inmin uniform, shit den är nog inte tvättad på ett halvår haha, eller skjortorna tvättar man ju, men västen o kjolen får lida lite mer...

Har kört igång Spotify, just nu spelas Madonna: Celebration. Fixat kaffe, ska ner i stugan om en kvart typ. Funderar på om jag skulle springa bort till solariet sen också. Ingen direkt kö en söndagsförmiddag av nån konstig anledning. Men jag har sovit med inpackning i håret och vill inte svetta ner mig egentligen... kanske skulle ta imorn förmiddag istället? Men då kommer jag ju sova som en gnu! Måste nog får arslet ur vagnen och gå dit idag.

Planen för dagen: jo måla naglarna, tvätta klart, kanske städa liite, möta Maria L på stan för en shopingrunda, ikväll kommer Frida över på lite vinmys, är ledig imorn så då får man dricka vin på söndagskvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback