Sleeping beauty

SOmnade på bussen hem igår, skööönt. Hade glömt mina hörlurar till mobilen så hade ingen ljudbok att lyssna på, la jackan över mig som ettduntäcke, knäckte av några bitar av Marabou Vinter, slöt ögonenoch vips var vi i norrköping! Huvudvärken som smugit runt i huvet hela dan var som bortblåst, skönt! Knallade i långsam takt hemfrån busstationen, jävla äckligt blask alltså. Gustav hade fixat mat, åt lite, såg på tv, tog ett bad, smörjde in mig i bodybutter, la mig vid 20.30, somnade som en stock. Så jävla skönt, sov till kl 6 då Gustavs klocka ringde, själv snoozade jag till 7.30 - värsta sovmorgonen!

Sömn är underskattat. Fy fan vad skönt det är! Blir nog en liten nap på bussen till Nyköping nu på förmiddan. Om jag inte piggnat till för mycket, häller i mig kaffe och vitaminer nu. Kommer hem framåt 21 ikväll, ska nog försöka sova direkt då med så jag får s många timmar som möjligt, är bjuden till Marie direkt efter jobbet imorn och vill ju inte sitta som en zombie hallå! Gick på stan för att köpa en present till henne, glömde det och köpte presenter till mig istället, så nu får jag sätta Gustav på det, säkrast om jag bestämmer och han köper. Annars kanske hon får en slipmaskin.

Måste göra nån snygg outfit att ha på mig. Det som är bra är att det är födelsedagsfest, hade detvarit vanlig fest hade jag inte orkat, bara gått hem o däckat på soffan. Men man måste ju ställa upp när folk fyller år, och jag behöver faktisktha ett socialt liv, jag och Frida har bestämt typ 3 gånger och ställt in de senaste 2 veckorna. Känns som jag bara jobbar, sover och dricker kaffe. Måste ut och träffa folk innan jag blir totalt antisocial.

Jaja, dags att sluta slö framför datorn. Tänk va schysst om jag hade haft en laptop och mobilt bredband, kunde jag ju bloggat hela vägen upp till NYO!:D Vill haaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback