Orkar.inte.mer.

Fy fan jag är inte skapad för att gå upp kl 5. Hela mitt väsen stretar emot. Gick o la mig typ 21.30 men somna inte förns efter 23, känns som jag sovit 3 timmar. Struntar i att fixa mig idag, blir lite enkelt smink och håret i en knut tror jag. Går en direktbuss hem ikväll iaf, jippie, då gör det inget om man somnar, på tåget vaknarjag inte om det stannar vid en station.

Igår satt jag nervöst på tget, rädd för att somna, rädd för att tåget skulle glömma att stanna, rädd för att ta fel buss vid bytet. Inget bra upplägg alls. Hade verkligen skitont i magen sen, en kombination av kaffe och nervositet, fick springa på toan som en mupp väl framme på jobbet. Inge kul alls. Good thing dock: järnvägscafét i Nyköping öppet och sålde takeaway kaffe för 10kr. Hederligt bryggkaffe, satt fint faktiskt. Värmde mig mot koppen när jag väntade på bussen. Jävla skitväder btw. Nu vill jag ha sommar!

Surfade lite på asos, massa söta sommarklänninga, solglasögon och accesoarer. Jag lääängtar! Köpte en rosarandig skjorta på stan när jag kom hem, myspys.

Nej nu måste jag nog skynda mig, vet faktiskt inte för datorklockan harstannat på 03.00, ofta att en sån klocka stannar liksom. Så antingen harjag gott om tid eller så måste jag skynda mig som ett as! Tror mest på nummer 2.

Håll tummarna att jag överlever dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback