Myskväll

Har suttit och druckit vin, mojjitos och rökt vattenpipa med Frida, Anton o Gustav i några timmar nu. Helt dundermys. Kvällens outfit: min nya jumpsuit från BikBok, det är fan kärlek där alltså!

Rundan på stan med Maria blev rätt lyckad, en väska, ett flummigt linne, ett halsband, nytt tangentbord, iskross, badkudde... och en avslutande latte på Waynes! Som ni vet, jag älskar Waynes:D

Ledig imorn, blir till att börja vårens motionsprogram, bestämt med Rickard att nu fan ska det kokta fläsket stekas. Blir långpromenad med ankelvikter och rejält med pondus! Han säger -15kg, jag säger -6kg. Peppelipepp! Säger hon som tryckt i sig en halv påse chips o dip:D

Känns som att nu är jag mentalt redo för att jobba bort de sista kilona! Ska bara släpa mig upp skapligt imorn och gå till solariet... gick ju lite sådär med det idag... Måste få lite färg, om ens tre gram!

Nej, mys med Gustav nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback