Mot: Sörmland

Ja om lite över en timme går bussen, ska bli kul o jobba där! Blir några turer upp nu i januari, tur att det är bra kollektivtrafik.

Har sovit jättedåligt inatt, legat halvvaken, vändit och vridit på mig, druckit typ en liter vatten, frusit. Usch jag tycker inte om att vara gräsänka. Gustav är ute hos sin mor och åker långfärdsskridskor. Det skulle jag också behöva göra, fan vad det bränner kalorier, men man ligger ju däckad i en vecka efteråt!

Gaah, kollade busstiderna ikväll, hoppas verkligen att vi stänger snabbt och smidigt, om jag missar den som går precis när vi stänger kommer jag typ inte hem. Får ringa syrran i värsta fall så hon kan skjussa mig till tåget. Jippie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback