Längtan efter vår

Tänk vad skönt det ska bli när man kan släppa dunjackan, gå runt i bikerjacka, kavaj eller trenchcoat istället för denna zorb av dun runt sig!

I vår klär jag mig romantiskt, med spets och pastell, i en mix av rock och grunge, jag har stora accesoarer och inspireras av 80/90-tal. På fötterna ska jag ha mer klackar than ever. Jag ska klä mig i färg, måla naglarna och sitta i solskenet. Fan vad jag längtar!

Helst av allt skulle jag vilja ha en Burberry trenchcoat. Som den från Londons Fashionweek:


Det var total förälskelse när jag såg den första gången nu i vintras.
Fatta hetjag skulle vara! Men den går loss på en månadslön så får nog vänta 10 år och försöka hitta den second-hand nånstans...




För övrigt är Burberry sjukt snyggt. Deras kläder ser ju lite extra genomtänkta ut, alltid snygga tidlösa men ändå moderna designs, just nu i vår harde ju jobbat mycket med draperingar i coats, kjolar, toppar - ja allt. Måste hitta något bra substitut för det, lycka till med vårt shoppingutbud! Och fucking british sterling har ju skenat iväg jättemycket nu igen så man vill ju inte beställa från England. Jag är så bitter på mig själv att jag inte storhandlade på Asos när avistakursen på pundet låg på typ 11 kr, nu är det uppåt 12 ju:/

Har iaf mina nya rosa jeans, min rosa spetskjol, min svarta tuutuu, min rosarandiga skjorta, mina nya kavajer, mina Jimmy Choo's och mitt nya favoritlack från Mavala att välkomna våren i! Kanske smygstartar med spetskjolen ikväll?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback