Hoppsan

Gick in för att kolla hur mycket jag fått i lön idag, hade ju fått in det redan i fredags, score på det då, kunde jag ju låtit kortet gå lite varmare i helgen:P Fick ut typ 700 mer än jag brukar, helt okej alltså!

SKa försöka komma till solariet. Fan jag orkar inte! Det är så drygt, jag tycker verkligen inte om att sola, kan man inte få vara brun ändå? Det är ju happy hour till kl 13, halva priset, men eftersom folk får lön idag lär det väl vara tjockt där så man får sitta en halvtimme i kö. Inte helt okej alltså. Jag får försöka intala mig att jag är vacker trots att jag ör likblek!

Gustav hade inte fått nån lön idag, den är ju lite jobbig, får se om han får ett utbetalningskort när posten kommer, han vet inte om han anmält sitt konto så blaah..

Jaja inte sitta här hela dan. Get a life fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback