Honeybunny

Igår kom Maria! Back from fucking Asia! Woho!
Stod nån jävla kärring och vinka till mig genom fönstret på jobbet o jag ba ööh vem är duu...? Fast det var nåt bekant med glasögonen, sen ba vafan det varju Meria! Men då hade hon gått:(

Ringdes lite senare och bestämde träff, så hon kom över på kvällen och vi drack chai-te och åt kakor och trta o grejjer, sånt man måste ni vet. Så fick jag min present, en röd Chanel 2.55 - äkta jag svär! Det var ett sånt litet ® på CC-loggan, måste ju betyda att den är äkta fan! Äkta Thailand fan. Så nu måste jag ut o dansa i en svart klänning så jag kan ha den till:D

Fick även min underbara parfym jag beställt, DKNY Be Delicious, den gröna och ljusrosa 30ml vardera. Åååh jag döör va gott! Tog den rosa idag, kände att den passa bäst:D

Blir kanske lite vin, god mat och vattenpipa i helgen om jag inte får reda på att jag ska bli Gudmor. Måste shoppa lite också, det kliar lite i fingrarna, plus att mina omega-3 är slut. Så jag måste ju ändå via stan lixom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback