HelloBlogg

Fan vad jag inte orkar blogga.

Jaja.

Hade ledig dag igår,städade lite, Carro kom över och fikade. Hon har haft värsta nära-döden upplevelsen så vi behövde prata lite, och dricka massa kaffe.

Var tvungen att gå bort till jobbet med lite grejer till mässan vi ska på, så ringde Maria och fråga om vi skulle ta en kortis påstan. Jo tjena. Köpte ett par jeans till Gustav, köpte en skjorta till Gustav, hittade ett par skor till mig och blev jättesnål, men efter mycket vel så köpte jag dem. hur snygga som helst ju! Skulle för en gngs skull fota dem men då hade min kära Gustav glömt kameran i datorn så den var totalt urladdad och mobilen ligger på laddning så orkade inte ta den. Inhandlade även en söt liten rosa väska på Gina, perfekt till sommaren! Och så kan det ha hänt att jag och Maria gick loss på lösgodiset inne på gotthuset... allt blev bara en dimma där... Storhandlade på Apoteket, det är grejer, kådisar, absolut torr, vitaminer och flourtabletter.

Som ni förstår är mitt kort lite ömt idag. Men det gör inget för senare på kvällen igår så ringde de från nyköping och ville att jag sulle jobba även på lördag, en snabb räkning i huvet ger ungefär 1300 kr brutto. Okej, Money Talks - klart jag ställer upp!

Nu doftar det gott av kaffe och frukost i köket, ses på söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback