Going for 65

Gårdagens invägning gav mig ny lust! Nu blir det strikt diet hela veckan! När jag jobbar i nyköping och måste ha matlåda kan jag ju inte småäta annat som jag kan när jag lunchar hemma, därför blir det magra proteinfyllda lådor med quorn och liknande.

Idag börjar jag dagen med 2 ägg och en stor kaffe! Blir nog ägg och ost till lunch, kokade till brunchen igår men glömde dem i köket så nu har jag färdigkokta ägg, smidigt ju! Kanske att jag mumsar i mig en avokado också. Proteinshake till kvällsmat!

Provade jeans igår, viste inte vilken storlek jag skulle ha men provade ett par 28/32 och de satt lite löst! Shit jag som hade 34/34 på högstadiet! Det känns underbart kan jag lova!

Fyller 24 om ett halvår och sen ska vi iväg på cykelsemester igen, pepp som fan till att bli en snärt liten tjej tills dess! Måste bara våga mig till gymmet så jag får snygga muskler!

Dags att skynda vidare mot jobbet nu! Pussinuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback