Evelina: Not happy

Usch vad jag hatar att gå upp tidigt. Fucking 04.45 ringde klockan, drog mig i 20 minuter, skippade duschen, duschade ändå igårkväll. Skönare att bara sitta o äta frukost i lugn o ro. Mina ögon faller ihop fan. Tänkte köra en dubbel kaffe nu på morgonen, försöka trycka i mig lite mer än mina 2 mackor jag ätit hitills, klockan är inte ens halv sex och jag har lunch först framåt 12 nån gång, har lite clementiner att smaska på men lär vara döhungrig tills nästa måltid, men jag orkar inte äta mer nu! Gaah. Får pressa i mig.

Måste åka tåg upp till nyköping idag, annars om jag kan ta bussen så går den direkt dit jag ska, nu måste jag vänta på anslutningsbuss och fan o hans moster. Blä. Nej jag är inte bitterfitta på morgonen.

Ska nog börja sminka mig, känns som jag har solförmörkelse under ögonen, mycket concealer där alltså. Orkar inte sminka mig. Men jag vill ju se fräsch ut i kassan. Vilket bekymmer.


Ungefär såhär glamorös känner jag mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback