Dress your man up

Även detta från hm.se

 

Kavajen är min absoluta favorit, den kommer bli hemklickad till Gustav!

Färgade jeans är min nya favorit, har köpt ett par turkosa och ett par lila till Gustav, hur snyggt som helst, det är så inarbetat att man ska ha fokus på tröjan, något tryck, nån speciell färg eller design, men bara ett par blåjeans på underkroppen, byt plats på fokus, ett par eyecatching brallor med en enkel vit t-shirt är en given success. Kan lova att Gustav fått beröm för sina färgade jeans av många grabbar.

Det är ju fortfarande lite tabu att vara modeintresserad som kille, därför är jag så glad att min man har tagit del av mitt intresse och själv börjar tänka i outfitbanor när han shoppar. När vi träffades - ojojoj - det var en hård tid att bearbeta honom.

Jimmy Choo-slipsen i mocca är ju för jävla härlig också! Annorlunda material kan göra så mycket. Att ha ett par vanliga jeans, en vit skjorta men med den slipsen gör att det blir en helt ny känsla. Att jobba med lite nya material gör massvis för stilen, en stickad munktröja ger en varm, mysig känsla.

En ljus jeansskjorta till ett par beiga chinos i vårsolen, jag menar hur oemotståndelig skulle han inte bli?

Trenchcoaten är en klassiker, det är snyggt, ser propert och välklätt ut!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback