A little bit of this and a little bit ofthat

Seriöst. Vi är såna jävla grisar. Nån borde skicka in oss till det där rent hus eller vad fan det heter. Ska försöka träna katterna till städtanter.

Ledig idag, Gustav jobbar. Känns konstigt. Han är ju alltid hemma när jag är det. Tänkte igår att vi skulle ta värsta shoprundan på stan, men vafan det kan vi ju inte. Hittade massa snyggt, men köpte inte för att vi skulle g på stan idag, lär väl vara slut om jag springer upp nu. Blä, de hade en skitsnygg skjorta med farfarsringning i grårandig bomull, sen en jättesnygg smal slips på MQ och ett par lila jeans på New Yorker, ja till Gustav alltså. Till mig har jag köpt massa fint! Får ta o lägga upp bilder sen! Måste fan städa lite här hemma!

Men lite blogging är nödvändigast!

Fan va gött med kall latte. Har mumsat i mig 3 ägg med majonäs, 1 mittval vegetarian, 2 omega-3, 3 hårform och 3 c-vitamin. Värsta cocktailen! Hosta o snora som fan på jobbet igår, kräktes som en fontän igrkväll och inatt har jag haft rinnande näsa så att hela nyllet var stelt av snor när jag vaknade. Fräscht. Var lite rädd att jag fått vinterkräksjukan, men det verkar ha gått över nu, piuh!

Fan borde kolla om det finns tvättid, har typ inga kläder kvar. Annars kan jag ju gå en sväng till på stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback