What day is it again?

Shit jag är helt lost, igårkväll visste jag knappt vad jag hette. Mina sista kunder skrattade med åt mig. Rörde ihop allt jättemycket. Men men pengarna blev rätt och han fick det han kom in för att fixa så allt redde sig i slutändan men stundom hade jag bara lust att säga "vänta, time-out!" och banka huvet i skrivbordet tre gånger.

Somnade som en stock efter lite tv, o'boy och ost+kex. Sov hur länge som helst, känner mig helt yrvaken nu även om jag varit vaken i 1½ timme och uppe i 40 min. Måste ta o sminka mig lite, så man ser lite pigg ut. Igår hade jag mörka ringar under ögonen när jag kom hem!! OMG mother fuckers. Inte okej.

Har hällt i mig mitt morgonkaffe men jag tror jag skulle behöva ett koffeindropp installerat i armen under dagen så att jag hänger med.

Nej nu har jag brottom. 20 minuter för att sminka och fixa hår, ajajajaj, och mina ögonbryn är värsta warewolf! Gaah. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback